GSM Klantenservice

Heb je vragen over een bestelling, abonnement of mobiele telefoon? Wij leggen het uit.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!

Qshops keurmerk
Veilig en eenvoudig bestellen
Behulpzame klantenservice
14 dagen bedenktijd

Neem contact op

Of stuur ons een bericht via:

T-Mobile

Alle informatie over je abonnement, tarieven, levering en meer.

Veelgestelde vragen

  • Moet ik mijn huidige abonnement of prepaid aansluiting opzeggen?
  • Ik heb mijn abonnement al opgezegd. Kan ik dan nog steeds mijn nummer behouden?
  • Hoe weet ik wanneer het nummerbehoud doorgevoerd wordt?
  • Kan ik nummerbehoud achteraf aanvragen?
  • Moet ik in Nederland zijn als het nummer wordt overgezet
  • Waarom staat er een ander nummer op mijn simkaart?
  • Wat als mijn vorige provider de aanvraag afwijst?
  • Welke datum vul ik in bij 'gewenste overstapdatum nummerbehoud'?
  • Hoe betaal ik voor mijn bestelling?
  • Hoeveel producten kan ik maximaal bestellen?
  • Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling
  • Kan iedereen een abonnement afsluiten?
  • Waarom heb ik nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
  • Waar vind ik de einddatum van mijn contract?
  • Wat gebeurt er met mijn T-Mobile Extra punten?
  • Wat gebeurt er met mijn overgebleven bundeltegoed?
  • Krijg ik een nieuw contract?
  • Wanneer gaat mijn nieuwe contract in?
  • Kan ik de bestelling ook 's avonds of in het weekend laten bezorgen?
  • De koerier kon mijn bestelling niet bezorgen, wat nu?
  • Wat zijn de bezorgtijden van de koerier?
  • Betaal ik bezorg- of activatiekosten?
Bekijk de T-Mobile klantenservice

Ben

Alle informatie over je abonnement, tarieven, levering en meer.

Veelgestelde vragen

  • Moet ik mijn huidige abonnement of prepaid aansluiting opzeggen?
  • Ik heb mijn abonnement al opgezegd. Kan ik dan nog steeds mijn nummer behouden?
  • Hoe weet ik wanneer het nummerbehoud doorgevoerd wordt?
  • Moet ik in Nederland zijn als het nummer wordt overgezet
  • Waarom staat er een ander nummer op mijn simkaart?
  • Wat als mijn vorige provider de aanvraag afwijst?
  • Hoe betaal ik voor mijn bestelling?
  • Hoeveel producten kan ik maximaal bestellen?
  • Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling
  • Kan iedereen een abonnement afsluiten?
  • Waarom heb ik nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
  • Kan ik de bestelling ook 's avonds of in het weekend laten bezorgen?
  • De koerier kon mijn bestelling niet bezorgen, wat nu?
  • Wat zijn de bezorgtijden van de koerier?
  • Betaal ik bezorg- of activatiekosten?
Bekijk de Ben klantenservice

Tele2

Alle informatie over je abonnement, tarieven, levering en meer.

Veelgestelde vragen

  • Kan ik nummerbehoud achteraf aanvragen?
  • Moet ik in Nederland zijn als het nummer wordt overgezet?
  • Wat als mijn vorige provider de aanvraag afwijst?
  • Welke datum vul ik in bij ‘gewenste overstap datum nummerbehoud'?
  • Hoe weet ik wanneer het nummerbehoud doorgevoerd wordt?
  • Ik heb mijn abonnement al opgezegd. Kan ik dan nog steeds mijn nummer behouden?
  • Ik wil graag mijn abonnement verlengen, hoe lang van te voren kan dat?
  • Hoeveel producten kan ik maximaal bestellen?
  • Hoe betaal ik voor mijn bestelling?
  • Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling
  • Kan iedereen een abonnement afsluiten?
  • Met welke identiteitsbewijzen kan ik een bestelling plaatsen?
  • Hoe wijzig ik mijn bundel?
  • Hoe weet ik dat mijn internetbundel op is?
  • Kan ik mijn bundels meenemen naar volgende maand?
  • Wat zijn de kosten buiten de bundel?
  • Kan ik mijn verbruik inzien?
  • Ik heb een bestelling gedaan wanneer krijg ik de bevestigingsmail?
  • Kan ik de bestelling ook ‘s avonds of in het weekend laten bezorgen?
  • Wat zijn de bezorgtijden van de koerier?
  • De koerier kon mijn bestelling niet bezorgen, wat nu?
  • Ik woon net over de grens (België, Duitsland) kan ik het toestel thuis laten leveren?
  • Hoe betaal ik voor mijn bestelling?
  • Kan ik de bestelling ook ‘s avonds of in het weekend laten bezorgen?
  • De koerier kon mijn bestelling niet bezorgen, wat nu?
  • Betaal ik bezorg- of activatiekosten?
  • Wat zijn de bezorgtijden van de koerier?
  • Ik woon net over de grens (België, Duitsland) kan ik het toestel thuis laten leveren?
  • Mag iemand anders het pakket aannemen?
  • Waarom moet ik mijn identiteitsbewijs en bankpas aan de deur bij de koerier laten zien?
  • Betaal ik bezorg- of activatiekosten?
  • Wat zijn de bezorgtijden van de koerier?
  • De koerier kon mijn bestelling niet bezorgen, wat nu?
  • Waarom moet ik als klant gebruik maken van een 4G-toestel?
  • Maak ik altijd gebruik van 4G?
Bekijk de Tele2 klantenservice

Vodafone

Alle informatie over je abonnement, tarieven, levering en meer.

Veelgestelde vragen

  • Moet ik mijn huidige abonnement of prepaid aansluiting opzeggen?
  • Hoe weet ik wanneer het nummerbehoud is gelukt?
  • Moet ik in Nederland zijn als het nummer wordt overgezet?
  • Kan ik nummerbehoud achteraf aanvragen?
  • Ik wil graag mijn abonnement verlengen, hoe lang van te voren kan dat?
  • Welke datum vul ik in bij ‘gewenste overstap datum nummerbehoud'?
  • Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling.
  • Hoe betaal ik voor mijn bestelling?
  • Kan iedereen een abonnement afsluiten?
  • Hoeveel producten kan ik maximaal bestellen?
  • Met welke identiteitsbewijzen kan ik een bestelling plaatsen?
  • Hoe wijzig ik mijn bundel?
  • Hoe weet ik dat mijn internetbundel op is?
  • Kan ik mijn bundels meenemen naar volgende maand?
  • Wat zijn de kosten buiten de bundel?
  • Kan ik mijn verbruik inzien?
  • Wat zijn de bezorgtijden van de koerier?
  • Kan ik de bestelling ook ‘s avonds of in het weekend laten bezorgen?
  • Ik heb een bestelling gedaan wanneer krijg ik de bevestigingsmail?
  • De koerier kon mijn bestelling niet bezorgen, wat nu?
  • Ik woon net over de grens (België, Duitsland) kan ik het toestel thuis laten leveren?
  • Kan ik de bestelling ook ‘s avonds of in het weekend laten bezorgen?
  • De koerier kon mijn bestelling niet bezorgen, wat nu?
  • Betaal ik bezorg- of activatiekosten?
  • Wat zijn de bezorgtijden van de koerier?
  • Ik woon net over de grens (België, Duitsland) kan ik het toestel thuis laten leveren?
  • Mag iemand anders het pakket aannemen?
  • Waarom moet ik mijn identiteitsbewijs en bankpas aan de deur bij de koerier laten zien?
  • Betaal ik bezorg- of activatiekosten?
  • Wat zijn de bezorgtijden van de koerier?
  • De koerier kon mijn bestelling niet bezorgen, wat nu?
  • Wat is 4G?
  • Waar kan ik mijn dekking bekijken?
  • Waar vind ik de algemene voorwaarden van Vodafone?
Bekijk de Vodafone klantenservice

Los Toestel

Alle informatie over je abonnement, tarieven, levering en meer.

Veelgestelde vragen

Bekijk de Los Toestel klantenservice
Ik sluit mijn abonnementen hier al jaren af. Miky kan je altijd bellen en helpt je direct met je vraag.
Pieter, Utrecht
Super snelle levering en na aanvraag verlengen abonnement binnen een paar dagen geregeld en binnen helemaal top.
Martijn, Amsterdam
Snelle service en product is helemaal naar wens. Bestel hier elke 2 jaar mijn nieuwe telefoon! Duidelijke website met duidelijke voorwaarden en uitleg over het product.
Carin, Katwijk